Rekrutacja – Dyrektor Wydziału Elektrycznego

Poszukujemy pracownika na stanowisko:
Dyrektor Wydziału Elektrycznego

Miejsce pracy: Włocławek

Główne zadania realizowane na stanowisku:
 
W zakresie działu produkcyjnego:

  • zapewnienie właściwej realizacji funkcji Spółki w obszarach: techniki, rozwoju, utrzymania ruchu i produkcji,
  • współodpowiada za zawartość merytoryczną i wyniki krótko i długoterminowych budżetów Spółki,
  • nadzoruje całokształt działalności w zakresie produkcji, usług, projektów w obszarach zarządzanych przez Kierowników/Mistrzów,
  • współdecyduje o kierunkach rozwoju i ich realizacji,
  • zapewnia nadzór nad realizacją prowadzonych remontów i inwestycji, konserwacji oraz serwisów instalacji produkcyjnych,
  • sprawuje nadzór nad właściwym planowaniem, rozliczaniem oraz realizacją budżetu inwestycyjnego oraz remontowego,
  • zapewnienia prawidłowe, zgodne z wymogami ustawy o dozorze technicznym funkcjonowanie urządzeń pod dozorowych
  • nadzoruje zapewnienie właściwego rozmieszczenia i wykorzystania środków trwałych,
  • zabezpiecza potrzeby transportowe Wydziału, za który jest odpowiedzialny,
  • nadzoruje stan BHP i przestrzeganie przepisów i zasad BHP i p.poż. przez podległych mu pracowników.

W zakresie techniczno – handlowym:

  • tworzenie strategii sprzedaży i działań marketingowych, planowanie, organizowanie, kierowanie i monitorowanie zarządzanego pionu w celu zwiększenia obrotów firmy i jej pozycji na rynku,
  • zapewnienie właściwej realizacji funkcji Spółki w obszarach: sprzedaży, handlu, zaopatrzenia, marketingu, techniki.
  • współodpowiada za zawartość merytoryczną i wyniki krótko i długoterminowych budżetów Spółki.
  • tworzenie standardów i procedur związanych z procesami sprzedaży i zakupami,
  • dokonuje analizy rynku, aby określić potrzeby rynku, klienta, cenniki, rodzaj i znaczenie konkurencji,
  • nadzór nad przygotowaniem ofert i odpowiedzi na zapytania ofertowe,
  • nadzór nad pozyskiwaniem, przygotowaniem i realizacją, projektów, zleceń sprzedaży, usług,
  • negocjacja umów w zakresie posiadanych uprawnień,
  • poszukiwanie i wykorzystywanie nowych możliwości rynkowych,
  • nadzór nad wdrażaniem nowych usług i produktów,
  • współpracuje z wszystkimi pionami w celu dostosowania strategii marketingowej do sytuacji rynkowej,
  • przygotowuje i monitoruje budżet dla sprzedaży i marketingu,
  • współudział w stanowieniu i realizacji kierunków rozwoju i polityki jakości, środowiskowej i BHP Spółki,
  • udział w planowaniu inwestycji i zakupów dóbr gotowych.

 
Od kandydatów oczekujemy:
 

  • wykształcenia inżynieryjnego o profilu elektrycznym
  • co najmniej 2 letniego doświadczenia na podobnym stanowisku,
  • dobrej znajomości obsługi komputera, pakietu MS Office,
  • komunikatywnej znajomości języka angielskiego,
  • samodzielności i odpowiedzialności,
  • wysokich umiejętności komunikacyjnych,
  • umiejętności pracy w zespole,
  • zdolności organizacyjnych i umiejętności kierowania zespołami ludzkimi,
  • umiejętności podejmowania decyzji pod presja czasu,
  • umiejętności negocjacji
  • prawo jazdy kat. B

Oferujemy:
 

  • stabilne warunki zatrudnienia,
  • pracę w młodym zespole,
  • możliwość zdobywania nowych doświadczeń i rozwoju zawodowego,
  • wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i umiejętności.

 
Zainteresowane osoby zapraszamy do składania aplikacji do dnia 31.05.2016 roku podając w temacie wiadomości nazwę stanowiska na adres:
 
                                   b.reczyk@apex-elzar.pl
 
Informujemy, że nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

W ofercie prosimy umieścić klauzulę „ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodne z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z póź. zm. )”

No Comments

Post A Comment